Bezorgopties

Op elke productpagina kan je de levertijd van onze producten vinden. Deze levertijd wordt real-time bijgewerkt en is dus actueel. Over het algemeen worden producten op voorraad dezelfde werkdag verstuurd als de bestelling vóór 17.00 uur is geplaatst. Er wordt van maandag tot en met zaterdag bezorgd.

In het geval van pakketten met een afwijkend gewicht of een bijzondere omvang, kan het zijn dat we van tevoren contact met je opnemen.

Tijdens het afrekenen van je bestelling kan je zelf een vervoerder kiezen.

Verzending met PostNL 

Tijdens het afrekenen kan je kiezen voor verzending met PostNL. Zodra je bestelling is ingepakt en het magazijn heeft verlaten, ontvang je een e-mail met daarin de nodige gegevens voor het volgen van je pakket. Je pakket laten afleveren bij een PostNL afhaalpunt is mogelijk.

ServicePrijsLevertijd
PostNL € 2,95 1 werkdag

Je bestelling zal worden verstuurd naar:

  • Het huis- of werkadres dat je hebt ingevoerd tijdens het afrekenen.
  • Indien aangeven tijdens het afrekenen, een alternatief bezorgadres.

Niet thuis?

Ben je niet thuis tijdens het eerste bezorgmoment? Dan ontvang je een 'Bezorger gemist kaart' in je brievenbus. Hierop staat informatie over het verdere verloop van de bezorging, zoals de dag waarop er een nieuwe bezorgpoging wordt gedaan. In de meeste gevallen zal PostNL proberen het pakket bij je buren te bezorgen. Is de tweede bezorgpoging ook niet succesvol? Dan brengt de bezorger het pakket naar de dichtstbijzijnde PostNl afhaalpunt. Je kan het pakket vervolgens zelf ophalen op een tijdstip dat je het beste uitkomt.

Levering vanuit externe leveranciers

Wanneer een product niet direct bij ons op voorraad is, kunnen wij voor 'dropshipping' kiezen. De bestelling wordt dan rechtstreeks van onze leverancier naar jou als klant verstuurd. Op deze manier heb je je aankoop sneller in huis. Als dit het geval is, brengen we je per e-mail hiervan op de hoogte.