Levertijd

We willen dat je altijd van tevoren weet wanneer je bestelling wordt geleverd. Toch kan het soms iets langer duren dan dat je van ons gewend bent. Natuurlijk proberen we je altijd op tijd op de hoogte te brengen van een vertraging. Als je een product hebt besteld waarvan de levertijd langer is dan verwacht, willen we je de mogelijkheid geven om dit product kosteloos in te ruilen. In plaats daarvan kunnen we je dan een alternatief sturen met een kortere levertijd. Ben je hierin geïnteresseerd? Neem, indien mogelijk, dan hier contact met ons op.

Hierom kan de levering soms langer duren:

RedenUitleg
Bezorgadres op de Waddeneilanden Op de Waddeneilanden bezorgen we (in verband met de bootovertocht) soms 1 of 2 dagen later dan de bezorgdag die je ziet staan bij het bestellen.
Bezorging door leverancier Sommige artikelen moeten we eerst bestellen bij een leverancier voordat we ze kunnen opsturen.
Product is niet meer leverbaar Het kan voorkomen dat een product dat je besteld hebt niet meer leverbaar is bij de leverancier.
Feestdagen Het kan in het geval van drukte voorkomen dat de bezorgmaatschappijen later bezorgen dan aangegeven.
Storingen Als we te maken krijgen met een technische storing in bijvoorbeeld ons magazijn, kan het voorkomen dat we je bestelling pas later kunnen versturen dan gepland.