Retourvoorwaarden

Is het product toch niet geheel naar wens? Voor al je aankopen geldt een bedenktermijn van 30 dagen. Binnen deze termijn mag een product zonder opgave van redenen worden teruggestuurd. De bedenkperiode van 30 dagen start op de dag dat het product in ontvangst is genomen door of namens jou. Je draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product. Als wij niet hebben gemeld dat je deze kosten moet dragen of als we hebben aangegeven de kosten zelf te dragen, hoef jij de kosten voor terugzending niet te betalen.

Retourproces

Je kan eenvoudig producten uit je bestelling retourneren. Ga, indien mogelijk, hiervoor naar je overzicht met bestellingen op je persoonlijke pagina. Onderaan dit overzicht kan je bij ons aangeven dat je een product wilt retourneren.

Producten die je wilt retourneren ontvangen wij graag zo snel mogelijk terug, want dan kunnen we je retourzending het snelste verwerken. Doe dit daarom alsjeblieft zonder onnodige vertraging en in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je je retour hebt aangemeld. Stuur je producten altijd terug voor de genoemde periode van 14 dagen is verlopen.

Binnen 14 werkdagen na ontvangst en afhandeling van je retourzending storten wij je betaling terug, inclusief de verzendkosten. Op dit laatste geldt een uitzondering als je ervoor hebt gekozen om een toeslag voor je verzending te betalen: de toeslag wordt dan niet vergoed. Kijk hier voor meer informatie over terugbetalingen.

Beantwoordt het bovenstaande niet je vraag? Je kan nog kijken in onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie. Contact opnemen met onze klantenservice kan natuurlijk ook altijd! Klik daarvoor hier.

Klacht over product of service

Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, mail dan onze klantenservice: tracktrace@markit-zero.com. Om de de klacht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen adviseren wij om het ordernummer en naam duidelijk in de mail te vermelden. Onze klachtenafdeling gaat er vervolgens alles aan doen de klacht op te lossen.

Mocht de klacht niet naar behoren zijn behandeld, kun je de klacht aanmelden via de volgende link: https://ec.europa.eu/odr bij het platform van de Europese Commissie, voor alle consumenten binnen Europa..