Status van bestelling

Zodra je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je een e-mail met de ordergegevens, een digitale factuur en de betaalgegevens. Zodra je bestelling is ingepakt en het magazijn heeft verlaten, ontvang je een e-mail met daarin de nodige informatie om je pakket te kunnen volgen. Met de Track & Trace code kan je de zending volgen op de website van de vervoerder. Kijk hier om de zending te volgen als je PostNL hebt gekozen en klik hier als DHL je keuze was.

We proberen je per mail op de hoogte te houden van de status van je bestelling totdat deze aan je wordt geleverd. Doordat we werken met leveranciers kan het onverhoopt gebeuren dat de levertijd wordt vertraagd of dat deze juist sneller is dan oorspronkelijk gedacht. We proberen je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Mocht het gekozen product achteraf toch niet of tijdelijk niet leverbaar zijn, dan krijg je ook dit zo snel mogelijk van ons te horen. We kunnen dan eventueel samen naar een alternatief product zoeken, of je krijgt natuurlijk gewoon je geld terug.

Hieronder vind je een kort overzicht van het type e-mails dat je van ons kan ontvangen over je bestelling. Heb je een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen? Dan is er mogelijk iets misgegaan bij het doen van je betaling. Kijk voor meer informatie hierover op deze pagina.

GebeurtenisE-mail
Bestelling geplaatst Ja
Bestelling verzonden Ja
Verandering levertijd Bijna altijd
Product niet meer leverbaar Bijna altijd

Zelf de status van je bestelling zien

Door in te loggen in je account en naar 'Bestellingen' te gaan in het menu links in het scherm, kan je zelf de status van je bestelling bekijken.

Heb je nog vragen over de status van je bestelling? Neem dan contact met ons op.